piątek, 14 lutego 2014

Dzień dobry !

Witam Was serdecznie Drodzy Czytelnicy. To mój pierwszy wpis na blogu, czuję się więc zobligowany, by przedstawić Wam swoją skromną osobę. Mam 43 lata i mieszkam w Warszawie. Z zawodu jestem fotografem z ponad 20-letnim doświadczeniem. Nie ukrywam, że jestem zafascynowany postępem technologicznym, jaki dokonał się w mojej branży w ostatnich latach. Choć wielu moich kolegów ze sceptycyzmem podchodzi do możliwości, jakie na ręce fotoamatora składają dziś firmy fotograficzne, ja z wielkim entuzjazmem obserwuję rozwój w tej dziedzinie. Gdy byłem młody, branża fotograficzna stanowiła hermetyczne środowisko dla wybrańców, dziś każdy, dysponując niewielkim budżetem może stać się posiadaczem aparatu dysponującego ustawieniami manualnymi oraz taniego stałoogniskowego obiektywu o przyzwoitym świetle. Daje to często ciekawe rezultaty, do których będę wracał na tym blogu.

Z zamiłowania przez całe życie byłem i jestem związany z fotografią. Zarabiam robiąc zdjęcia, prowadzę wykłady i warsztaty. Współpracuję ze znanymi wydawnictwami w Polsce, USA, UK i Rosji. Na tym blogu nie bedzie moich zdjęć. Możecie je oglądac w prasie i telewizji.
Tutaj chciałbym zająć się Waszymi zdjeciami.
Jeśli chcecie poznac fachową opinie na temat swoich prac, to doskonale trafiliście. Szczerze powiem Wam, co myśle o danym zdjęciu, ile ono jest warte i ile możecie na nim zarobić. Pokazujcie swoje zdjecia, będziemy tu wspólnie omawiać Wasze fotograficzne dzieła. Nie ważne, czy jesteś amatorem czy profesjonalistą pozwól, że ja to określę.

Czasem będzie zabawnie, czasem ostro, innym razem ironicznie, ale zawsze - merytorycznie. Chętnie wejdę w dyskusję z młodymi adeptami fotografii. Wy nauczycie się czegoś ode mnie, być może ja nauczę się też czegoś od Was.

Uprzedzam, że nie jestem biegły w sprawach komputerowych, więc początkowo moja aktywność blogowa może być trochę koślawa. Proszę o wyrozumiałość w tej kwestii, tak jak ja postaram się być tolerancyjny i wyrozumiały wobec Waszych opinii.

Czekam na Wasze zdjęcia i zapraszam do lektury.
Powodzenia Przyjaciele!

1 komentarz:

  1. Witaj , dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz....
    jak widzę jestes wziętym fotografem....i myslę że bedziesz u siebie pokazywał swoje zdjęcia, zawsze to lepiej popatrzec na profesjonalne fotki ....
    ja jestem hmmm emeryt amator, robie zdjęcia dla siebie i chyba nie umiałabym ich "sprzedac".... jak mnie cos zachwyci to pstrykam...idiotenaparatem...

    pozdrawiam serdecznie

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, cokolwiek myślisz o tym blogu lub prezentowanych pracach napisz w komentarzu. Dziękuję :)